COMUNICAT – SUSPENSIÓ D’ACTIVITATS

Noves mesures de prevenció pel Coronavirus.

Entre les mesures preventives que el Govern de la Generalitat ha pres, i que han entrat en vigor avui, divendres 30 d’octubre, hi ha la suspensió de l’obertura al públic de les activitats culturals d’arts escèniques i musicals, teatres, cinemes, auditoris o similars tant en recintes tancats com a l’aire lliure. Tampoc es poden organitzar cap tipus d’activitat cultural amb assistència de públic.

Cal tenir en compte que aquestes mesures excepcionals estan previstes, en un primer moment, fins el 15 de novembre.

Així doncs, la Societat l’Amistat  s’acull a aquestes recomanacions i suspèn les activitats programades, així com també les habituals.

No obstant estarem atents a les directrius establertes pel Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>